- ANTONIO production
Подільсько-Воскресенський міст! Підготовка до майбутнього тунелю під залізницею
@NikolaiUA
Трамвайна естакада планувалася як тимчасова, адже трамвай має піти проколом до метро Райдужна. Треба розбирати (трам. естакаду)@SergBogan
Можливо Ви (@NikolaiUA) праві. І цей прокол спрацює на дві функції:
1. Спочатку запустить транспорт на Бальзака, той що зїзджатиме до Центральної садової. А потім, коли побудують зїзд та заїзд за залізницею, і транспорт зможе піти на Бальзака звідти.
2. Використають прокол в зворотньому напрямку та заведуть туди трамвай. До речі, щирина проколу нам це підскаже.Судячи з епізоду 3:50 — 4:15 конструкцію розєднання північної частини естакади - "штани" змістили з місця їх зборки до місця установки над Центральною садовою. І це можливо відбудеться незабаром!
- Во второй половине декабря 2023 года установлена северная секция (первый участок "штанов")
эстакады над Центральной садовой улицей, т.е. создан мост над этой улицей.
Она соединена с ранее установленными секциями продолжения эстакады за Центральной садовой в направлении
озера Радунка и ул. Стальского.
- Павел Авдокушин
Будівництво з'їзду в бік вул.Бальзака на Русанівських садах в Києві. 29.12.2023
- Анастасія Фещенко Главком
Метро на Троєщину: 10 метрів за два роки? Столичні посадовці пояснили свої плани стаття у диданні Главком
На схемі позначена 5(п'ята) гілка метро с Троєщини до ст. м. Лівобережна (?)
- ANTONIO production
Подільсько-Воскресенський мостовий перехід. Підготовка до будівництва дороги.
- ANTONIO production
Подільський мостовий перехід. Нова схема з'їзду та бурові роботи біля залізниці
- Павел Авдокушин
Будівництво з'їзду в бік Троєщини з Подільсько-Воскресенського моста (Київ). 06.02.2024
- ANTONIO production
Подільський мостовий перехід! Підготовка до проколу під залізницею та робота двох бурових!
- Павел Авдокушин
#113. Подільсько-Воскресенський міст (Київ): новини Русанівських і Воскресенських садів. 01.03.2024
- ANTONIO production
Подільський мостовий перехід. Активне будівництво з'їзду на Троєщину!
- Павел Авдокушин
#114. Подільсько-Воскресенський міст (Київ). Перші палі автотунелю на Троєщину. 23.03.2024
- 06.04.2024 ANTONIO production
Подільський мостовий перехід. Багато змін та все ближче до тунелю!
Антон сповіщає:Тунель мають робити відкритим способом. Для цього почерзі будуть перекриватися залізничні колії, таким чином щоб одна колія завжди працювала. Процес нелегкий, адже буде зніматися як контактний провід, так і залізничне полотно. Але судячи по темпам які набрала будівельна компанія Автострада, тунель багато часу не займе.
До речі. Згідно нової інформації тунель буде подвійним: для автотранспорту та для трамваю. Трамвай, в свою чергу, як ви знаєте, має бути продовжиним: для початку, майже до вудиці Центральна садова, а в майбутьній далекій перспективі, до Позняків.
І так як тунель має бути розділеним, та частина яка буде під трамвай матиме ширину майже 9(дев'ять) метрів. А та що для транспорту — майже 13(тринадцять) метрів. Таким чином ми матимемо загальну ширину більше ніж 21 метр.
- Павел Авдокушин
#115. Подільсько-Воскресенський міст (Київ). Автотунель на Троєщину будують з двох боків! 05.04.2024
Чотири стіни для тунелів метро довжиною ~460 метрів, десь по 2 палі на погонний метр це +- 3680 штук.
Зараз тунелі розташовані на поверхні навколишнього грунту.
А біля Центральної садової глибина по низу тунелю має біти 12 метрів. - ANTONIO production
Подільський мостовий перехід! Що з тунелем під залізницею та які відбулися зміни?
- Павел Авдокушин
#116. Подільсько-Воскресенський міст (Київ). Будівництво шляху до Троєщини. - Павел Авдокушин
#117. Подільсько-Воскресенський міст (Київ). Прискорили будівництво шляху на Троєщину. 09.05.2024
- ANTONIO production
Подільський мостовий перехід. За крок до початку будівництва тунелю. Асфальтування з'їздів.
- Павел Авдокушин
#118. Подільсько-Воскресенський міст (Київ). Залізницю перекрито, триває робота 24/7.
-
#119. Подільсько-Воскресенський міст (Київ). Залізницю розібрано, асфальтують перехрестя.
- Павел Авдокушин
#120. Шлях з Подільського мосту (Київ) на Троєщину + Центральна Садова перед капремонтом.
- Павел Авдокушин
#121. Шлях з Подільсько-Воскресенського мосту: складають опалубку тунелю на Троєщину!
- Анатолій Бєлуха
Пошуки нового будмайданчика на ПМП.
- Анатолій Бєлуха Анатолій Бєлуха
30 червня 2024 року. Будівництво ПМП перетнуло залізницю. Відео з нового будівельного майданчика.
- 07.07.2024
Зміни на новому будівельному майданчику ПМП 7 липня 2024 року.
- ANTONIO production
Подільський мостовий перехід. Будівництво тунелю під залізницею та інші зміни на об'єкті!
- ANTONIO production
Подільський мостовий перехід. Нова ділянка будівництва між залізницею та вул.Марка Черемшини
- Павел Авдокушин
#122. Цікавинки будіництва шляху на Троєщину з Подільсько-Воскресенського моста (Київ).
- Анатолій Бєлуха
Стан справ на будівництві прямого з'їзду з ПМП в напрямку Радунки.
- Павел Авдокушин
#123. Шлях на Троєщину з Подільського моста (Київ): бетонування плити тунелю та інші дива!
- Анатолій Бєлуха
Шлях від з'їзду з ПМП до шляхопроводу на вулиці Бальзака.
-
ANTONIO production
Подільський мостовий перехід. Тунель під залізницею, з.п.Райдужний та ділянка біля вул.М.Черемшини
-
#124. Будіництво шляху та Троєщину з Подільського моста (Київ) та ремонт Центр.Садової.
-
#125. Капремонт Центральної Садової та шлях на Троєщину з Подільського моста (Київ).
- Anton Sydorenko
Подільський мостовий перехід. Ділянка між залізницею та вул.М.Черемшини - Павел Авдокушин
#126.1 Шлях на Троєщину з Подільського моста (Київ) та капремонт Центральної Садової.
#126.2 Шлях на Троєщину з Подільського моста (Київ) та капремонт Центральної Садової.
- ANTONIO production
Подільський мостовий перехід. Відновлення залізничної колії та ремонт вул.Центральна Садова
-
Повноцінний рух транспорту Подільсько-Воскресенським мостом відкриють наприкінці жовтня.
повідомив директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор
Сполучення з Троєщиною: у КМДА відповіли, коли повноцінно запрацює Подільсько-Воскресенський міст kyiv24.news - ANTONIO production
Подільський мостовий перехід. Готуємось до відкриття руху в напрямку Дарниці. Оновлена платформа.
з коментарів:
@sergiiyershov5795
Укрзалізниця повинна перекинути рух на іншу колію, демонтувати, рейки та дроти, щоб Автострада змогла почати робити другу частину тонелю.
По плану це мало бути ще 12 серпня.
- Павел Авдокушин
#127. Шлях на Троєщину з Подільського моста (Київ) та капремонт Центральної Садової.
з коментарів: @tashananimations2727 (з моїми доповненями)
Давайте розберемося чому за 10 років не побудовано ПВМП.
2014-2016 - економічна криза в країні.
2017 - проходило проектування метро на Виноградар.
2018 - тяганина з тендерами.
2019-2020 - активне будівництво,
2020 - блокування "активістами" вантажівок з піском для насипу.
2021 - застій через корпоративні розбірки в метробуді.
2021-2022 - будівницьтво тунелей метро та насипу для зїзду на вул. Центральна садова.
2022-2023 війна, розірвання договору з КМБ (Київ Метро Буд).
2023 - запуск спецтранспорту та автобусу по ПВМП до м. Лівобережна
Кадри ще не втрачені, враховуючи що Автострада залучила колишніх метробудівців.
ПВМП наврядчи почне розпадатися, це звучить брєдово.
Якщо першу і другу черги метро на Виноградар відкриють до 2030 року, і після цього візьмуться за ПВЛ метро, то її першу чергу відкриють у 2035-2040 роках.Моє припущення: якщо війну закінчать у 2025 році,
то Поділсько—Воскресенську лінію метро відкриють через два роки. Від станції Поділ до станції Райдужна! :)
Києву тільки потрібно новий МетроБуд ! Може ним стане Автострада. :) - У якому стані ПВМП на сьогодні short Павел Авдокушин
- Павел Авдокушин
#128. Шлях на Троєщину з Подільського моста (Київ) та капремонт Центральної Садової.
@taraskuzmenko5662
Був сьогодні (22.09.2024) на платформах Райдужної. Північна колія знеструмлена. Бур активно працює.
@SergBogan
Тепер ми точно знаємо дату (22.09.2024) початку робіт Автостради з побудови другої половини тунелю!
Тобто, десь під новий рік, можливо, пустять спецтранспорт, а там і автобуси. - UKRKYIVUA
Новий шлях на київську Троєщину (І частина): від розв'язки на Шухевича до тунелю
Троєщина-центр. Друга частина: від мосту до тонелю
-
В Києві подовжено до 30-го жовтня спорудження тунелю під залізницею, що виведе Подільський міст на Троєщину
Роботи виконують цілодобово у співпраці з АТ УЗ, щоб не зупиняти рух залізничного транспорту. Бо ж Київ — зелене місто! - Павел Авдокушин
#129. Новини! Шлях на Троєщину з Подільського моста (Київ) та капремонт Центр. Садової.
- Павел Авдокушин
#130. Новини! Шлях на Троєщину з Подільського моста (Київ) та капремонт Центр. Садової.
- ANTONIO production
Подільський мостовий перехід. Активне будівництво другої частини тунелю. Центральна Садова вулиця
- Павел Авдокушин
#131 . Новини! Шлях на Троєщину з Подільського моста (Київ) та капремонт Центр. Садової.
- КИЇВ24 | Телеканал Київ
Кличко відзвітував, як триває будівництво Подільсько-Воскресенського мосту
- Сергій Богданець
- Павел Авдокушин
#132. Шлях на Троєщину з Подільського моста (Київ) та відремонтована Центральна Садова.
@SergBogan
Хто такий Анатолій не зрозуміло.
А от Антона Сидоренко, що викладає цікаві огляди по Києву, відомо.
Його канал https://www.youtube.com/@Anton_Sydorenko киянам відомий під ніком "ANTONIO production"
І там дійсно є огляди з будівництва ПВМП - ANTONIO production — Антон Сидоренко
Подільський мостовий перехід. Будівництво другої частини тунелю та вул.Центральна Садова
23 жовтня 2024 року КиївПасТранс оголосив тендер на капітальний ремонт трамвайної стнації над проспектом Шухевича! З датою завершення до 30 сепня 2025 року.
- з коментарів до #132. Шлях на Троєщину з Подільського моста (Київ)
@pbogdanovych491Боюся, що проект метро на Троєщину вирішили таки остаточно "поховати". Всі ці роботи, які зараз проводяться свідчать за це скоріше. Бо, найоптимальніший шлях, головний, взагалі, був - будувати автомости через Радунку з виходом на Микитенка-Стальського. З"їзд же з Подільського мосту на Троєщину (як і на Навої) був, насправді - другорядним, і мав будуватися наступною чергою.
Але, що ми маємо зараз: основні виїзди з Подільського мосту "ховаються" новим проектом розв"язки за залізничною колією. Також, будується, найперше, вся інфраструктура під трамвай та під вивід його маршруту на той же Подільский міст - саме для того, аби пустити трамвай, назавжди, по Подільському мосту - замість метро.
Саме тому, тихцем, припинилися будь-які роботи щодо тонелів метро, і про це вже навіть ніхто не згадує. А якщо хтось і згадає - то знову щось там розкажуть, про підрядника, або про гроші, аби відчепилися і не згадували.
Тим часом, ті тонелі, можна було потроху спокійно собі будувати - якби дійсно була така мета - метро на Воскресенку, Троєщину, Вигурівщину, Райдужний - скільки сотень там тисяч людей живе? Але ні - нам весь час вдолблювали що, мовляв, метро туди - то "складно" - то ж давайте трамвай - це стара "пісня". При тому, що трамвай - він явно не вивозе всю ту масу людей. А отже, більша їх частина вимушена буде все одно добиратися на правий берег іншими шляхами, навантажуючи інші мости та дороги міста.
В той час, як для запуску метро на північ лівого берега, достатньо було б збудувати лише дві станції:
І замість цього, замість побудови метро на північ лівобережжя - ми будуємо мерто на Виноградар. От не було такого й знову - закопуємо купу грошей туди саме.- - Подільську (з пересадкою на Тараса Шевченка),
- та Райдужну (біля швидкісного трамваю з Троєщини)
- + прогонову частину метро-моста через гавань біля Рибальського острову
- та мінімально тунелі-підходи до станції метро "Тараса Шевченка" (там вже навіть всі опори в гавані побудовані вже).
Але виходи мосту через з гавань біля Рибальського вже планують повністю забудувати ЖК "Новий Поділ" Що смішно, на рендерах того "ЖК", вони той міст навіть так-сяк "малюють", схематично, але по факту, для того мосту, що за проектом там має бути - місця замало, немає, з тією забудовою.
Міст надто великий для того. Плюс, там має виводитися не лише метро а й основний потік автотранспорту, задля виведення якого там, згодом, треба додатково буде будувати з'їзди, заїзди, розв'язки і т.д.
Плюс, сам проект, в перспективі, передбачав продовження автотраси з виїздом на вулицю Чорновола через тонель, плюс, окремо, відгалуження на Оболонь і т.д. Там був розроблений повноцінний проект для кардинального поліпшення транспортної інфраструктури міста.
Зараз там суд, але, схоже, позовна заява навмисне складена так, щоби той суд програти і щоби в забудовників (Шуфрич, Ісаєнко, Бродський, Вавриш) вже було рішення про дозвіл на будіництво.
Тобто, заради того, аби "встромити" на трасі мостового переходу зайвий будинок - до півмільона жителів лівого берега мають залишитися без метро. Ось так от.
А зараз - просто тихцем будують інфраструктуру саме під трамвай (замість метро), але народу, щоби ніхто не створював зайвого галасу, про це не кажуть. Замовкли всі про трамвай на Подільському мосту замість метро. Лише про перспективну дорогу можна казати - з Троєщини на Осокорки, з трамваєм туди ж. Що би ніхто не створював галасу.
А коли вже збудують цю дорогу з Троєщини на Подільський міст, то просто скажуть, що от, мовляв, дивіться: в нас вже все збудовано, щоби пустити трамвай з Троєщини на Поділ - все вже є, вся інфраструктура, і пустити можемо прямо зараз. От замість метро, тільки колії вкладемо і все. І навіть тунелів будувати ніяких не треба. І це можна зробити вже прямо зараз - трамвай на Троєщину.
А метро, мовляв, "то довго", "то складно і дорого" (але закопувати мільярди гривень в будівництво метро на Виноградар з нульовим результатом впродовж десятка років то гроші звичайно є).
От і все. Тому і тонелі ніхто не будує і за це навіть більше не згадують. Тому й не будуються мости через Радунку, а будують дорогу на Троєщину під залізницею і тонель під трамвай.
І виборцям можна буде все "красиво і нагло подати": ось вам, мовляв і Подільський міст (кастрований), і трамвай на Троєщину, і метро на Виноградар (кошторис на добудову котрого весь час зростає нааче на дріжжах).
- Павел Авдокушин
#133 . Шлях на Троєщину з Подільського моста (Київ) та трохи Центральної Садової.
- Павел Авдокушин
#134. Шлях на Троєщину з Подільського моста (Київ). Бетонування плити тунелю! Відбувалося безперервно 6—7 листопада 2024 року
- UKRKYIVUA
Новий шлях на Троєщину. Стан справ, початок листопада
- КИЇВ24 | Телеканал Київ
Як і коли запрацює Подільський міст у Києві та що відбувається з будівництвом? - ANTONIO production
Подільський мостовий перехід. Світлофори на переїзді та забетонована верхня плита тунелю
-
Павел Авдокушин
#135. Шлях на Троєщину з Подільського моста (Київ) + трохи метро 😉 Багато цікавих новин!
Нещодавно вдалося мені поспілкуватися із замовником будівництва Подільсько-Воскресенського Мостового переходу, говорить Павел Автокушин.
Я поцікавився найближчими планами. А саме що буде з прямими проїздами до залізниці та до майбутньої розв'язки, яку починали будувати. І також, що буде за естекадою до тунелю.
Мені сказали що в планах на наступний рік (2025) все це є. Але все буде залежати від фінансування. Зараз міські депутати, начебто, обіцяють виділити фінансування! Ну а далі вже будемо дивитися в 2025 році як воно вийде на практиці.
Передав замовнику всі побоювання мешканців росанівських садів: — щоб оця дорога, якою я зараз прямую, і, до речі, на якій вже з'явилася розмітка тимчасова жовтого кольору, не перетворилася з тимчасової на постіну. Мене запевнили що такого не буде.Деякі роботи продовжуються по тунелях метро. Загальний же план робіт на цій ділянці такий.
Зараз продовжують насипати насипи прямого проїзду: верховий та низовий. Паралельно розпочинають продовжувати тунелі метро на Троєщину. Причому робиться це діляночками. І першими йде верховий тунель, а його наздоганяє низовий. І отак будуть вони чередуватися.
А в міру того як тунелі будуть готовими, їх будуть засипати піском. І далі відсипати насип.
Мені сказали, що на жаль, насипати повністю насип поки не готові тунелі метро неможливо. Тому ця робота зараз розпочалася і сподіваюся буде тривати найближчим часом.
-
Група компаній «Автострада»
Завершальний етап будівництва з’єднання між Подільсько-Воскресенським мостом і Троєщиною
- @SergBogan
@PavelAvdokushyn Все просто. Дивимось у Вікіпедію: https://uk.wikipedia.org/wiki/Глибочицька_(станція_метро) ) Це та станція червертої лінії метро, що мають збудувати у першу чергу (так саме як і станцію Подільска) за для пересадки на Лук'янівську і яка матиме (за проектом 2007 року) вихід на вулицю Татарська. -
Марина Бузовская PRAGMATIKA.MEDIA
Строительство тоннеля Подольско-Воскресенского моста на завершающей стадии материал от Павела Авдокушина.
Автомобильно-трамвайный тоннель Подольско-Воскресенского моста можно пройти насквозь.
-
В тоннеле уже убрали опалубки (временные конструкции для возведения бетонных стен – ред.). Впрочем, пока пройти там могут только строители, потому что эту возможность тестируют. Кроме того, еще нужно немного пригнуться, объясняет Авдокушин.
-
Также на подъезде к трамвайному кольцу-эстакаде уже нанесли дорожную разметку, установили знаки и смонтировали светофор на перекрестке с улицей Вершигоры.
-
А со стороны Русановских садов в половине тоннеля продолжают готовить подушку под дорогу, систему водоотвода и освещения и бетонируют подпорные стены на выезде.
-
-
Анатолій Бєлуха
Відремонтована ділянка Центральної садової вулиці в Русанівських садах від 20-ої лінії до залізниці
- Павел Авдокушин
#136. Новий автотунель на Троєщину з Подільського моста (Київ) повністю розкрито!
-
Із 1 грудня з Троєщини та Воскресенки через Подільський мостовий перехід курсуватимуть автобуси двох нових маршрутів – №№ 110, 112. Повідомляє Департамент транспортної інфраструктури КМДА
Із 1 грудня запровадять нові автобусні маршрути, що курсуватимуть Подільським мостовим переходом із житлових масивів Троєщина та Воскресенка.
З Троєщини та Воскресенки через Подільський міст запустять нові автобуси: маршрути Вероніка Кіреєва ТиТаКиїв
На картах одразу помітно наскільки не вистачає мосту через озеро Радунка (ред.).
"1 грудня дозволять рух легкових авто та міського пасажирського транспорту загального користування Подільським мостовим переходом через річку Дніпро. Таке рішення підтримала Рада оборони міста Києва." Про це у своєму Telegram-каналі написав мер Києва Віталій Кличко. -
Павел Авдокушин
#137. Асфальтування нового автотунелю з Подільського моста на Троєщину/Райдужний (Київ).
-
Павел Авдокушин
#138. Напередодні відкриття автотунелю з Подільського моста на Троєщину/Райдужний, Київ.
-
01.12.2024 10:00 Autostrada
Подільсько-Воскресенський Мостовий Перехід відкрито для сполучення з массивами Троєщиною та Райдужним.
-
ANTONIO production
Подільський мостовий перехід. Рух автотунелем відкрито! День, який точно ввійде в історію!
- ТСН
Як у Києві працює Подільський міст?
- NTA Пряма мова Львова
Через 30 років будівництва у Києві відкрили Подільсько-Воскресенський міст: Як він працюватиме
У Києві офіційно відкрили рух через Подільсько-Воскресенський міст, який з’єднує правий та лівий береги Дніпра. - Надія Коломієць Експерт
У Києві відкрито рух Подільсько-Воскресенським мостом, який будували десятки роківНагадаємо:Подільський мостовий перехід – двоярусна споруда, що складається з трьох мостів та естакад, які їх з’єднують.
На верхньому ярусі мають розмістити 6 смуг автомобільного руху, а на нижньому – готова естакада для метро на Троєщину з трьома станціями.Об’єкт будуть 30 років. У 1993 році Кабмін схвалив документацію щодо будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу.
Запланована довжина мосту була 7,04 км. Побудувати його збиралися до 2002 року.Підготовчі роботи розпочали в 1996 році. Через рік будівництво призупинили у зв’язку з браком фінансування.
У 2011 році вдалося здати в експлуатацію першу чергу моста, а також відкрити рух по Гаванському мосту і естакаду на вулиці Набережно-Хрещатицька.У 2016 році КМДА перезатвердила проєкт будівництва.
У січні 2019 року київський міський голова Віталій Кличко заявив, що за умов належного фінансування потрібно
приблизно 1,5-2 роки, щоб запустити автосполучення через Подільсько-Воскресенський міст.У жовтні 2022 року Київрада виділила на добудову Подільсько-Воскресенького мосту додаткові 183 мільйони гривень з місцевого бюджету.
-
Подільсько-Воскресенський міст відкрито для автомобільного руху Ruslan Levchyn channel
ось це правильний "репортаж" — просто відео проїзду по всьому маршруту (за винятком пари купюр). - Подільсько-Воскресенський Мостовий Перехід. Нарешті їдемо зі сторони Воскресенки
- Подільсько Воскресенський мостовий перехід проїзд, з таймінгом, з вул. Набережної Хоещатицької на Подолі до пр. Романа Шухевича.
- Повний та неупереджений проїзд в обидві боки по ПВМП з розповіддю по відстаням через ПВМП та Північний міст.
-
ТСН
Проїзд по ПВМП відкрито для громадського та приватного транспорту. Тунель та розв'язка на ПВМП. Зйомка з дрона!
-
Подільсько-воскресенський міст 2024. Проїзд до масиву Райдужний.
Александр Кошелап
"Проїзд автомобілем від вул. Набережно Хрещатицької на Подолі до вул. Петра Вершигори на Воскресенці займає не більше 6—7 хвилин!" -
Пошук у Интернеті за допомогою "штучного интелекту" (perplexity.ai) видав таку інформацію:
Київська міська рада виділила кошти на добудову Південно-західного магістрального потоку (ПВМП) у проєкті бюджету на 2025 рік. Згідно з інформацією, в бюджеті передбачено фінансування для завершення цього важливого інфраструктурного проекту, який має на меті покращити транспортну інфраструктуру столиці.
Зокрема, в проєкті рішення Київради зазначено, що добудова ПВМП є частиною більш широкої програми розвитку транспортної мережі міста, що включає в себе також модернізацію існуючих шляхів і розширення мережі громадського транспорту.
Очікується, що повне завершення будівництва Південно-західного магістрального потоку (ПВМП) в Києві відбудеться не раніше 2026 року. Згідно з проєктом Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури, у 2024 році рівень готовності проекту має становити 83,2%, а у 2025 році – 88%.
Фінансові витрати на будівництво Південно-західного магістрального потоку (ПВМП) в Києві передбачають значні інвестиції. Згідно з інформацією, у рамках Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури на 2024-2025 роки, загальний бюджет для реалізації проекту становить близько 1,19 млрд гривень. Ця сума включає витрати на будівництво та модернізацію необхідної інфраструктури, а також забезпечення готовності до дій у надзвичайних ситуаціях.
У 2025 році передбачено будівництво станції метро "Подільська" в рамках реалізації Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену. Ця станція стане частиною нової гілки метро, яка забезпечить з'єднання між Подолом і житловими масивами Троєщини.
Згідно з інформацією, станція "Подільська" буде розташована на нижньому ярусі Подільського мостового переходу, що забезпечить зручний доступ до метро для мешканців прилеглих районів. В рамках цього проекту також планується будівництво інших станцій, таких як "Суднобудівна", "Труханів острів" та "Затока Десенка", які вже мають готові конструкції, але потребують виконання внутрішніх робіт. Однак, варто зазначити, що реалізація проекту метро на Троєщину та станції "Подільська" залежить від завершення будівництва Подільського мостового переходу, тому точні терміни можуть варіюватися в залежності від прогресу робіт.У 2025 році передбачено будівництво станції метро "Глибочицька" в рамках реалізації Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену в Києві. На будівництво цієї станції планується виділити 20 млн грн у 2025 році, а також 5 млн грн у 2024 році.
Станція "Глибочицька" стане частиною нової лінії, яка з'єднає різні райони столиці, включаючи житловий масив Троєщина. Загалом, проект передбачає шість станцій, серед яких, окрім станції "Глибочицька", збудують "Подільська", "Суднобудівна", "Труханів острів", "Затока Десенка" та "Райдужна". - Павел Авдокушин
#139. 9 діб їздимо тунелем з Подільського моста на Троєщину/Райдужний! + метро на Троєщину.
-
Що планує будувати та реконструювати для транспортної інфраструктури Києва міська вілада
Руслан Кандибор Директор департаменту транспортної інфрастуктури КМДА- Новий зїзд з ПВМП у напрямку тунелю на Троєщину на прикінці літа. Тобто сам міст та естакада будуть задіяні на всі 6 смуг(?).
- 7 мостів та шляхлпроводів в реконструкції та капремонті. Міст Метро вже почали.
- Метро на Виноградар можна повністю збудувати за 2,5 роки.
-
15.12.2024. Київ. Тестування Подільсько-Воскресенського мостуПоїздка на новому маршруті автобуса №112, що був запущений у зв'язку з воодом в експлуатацію тунелю під зализницею між Русанівськими та Воскресенськими садами.
Поїздка від ТЦ Квадрат на Воскресенці до м. Контрактової площі на вул. Верхній вал, на Подолі
за 30 хвилин.Також можна було цим автобусом доїхати і до станції
м. Лук'янівська. - Павел Авдокушин
#140. Подільський міст, Київ: метро стало на 20 м. ближче до Троєщини + новини автотунелю
З коментарів до цого огляду:
- @OlegSheverda
Дякую за репортаж.
Звісно, що 20 метрів одного з двох тунелів, то є краще ніж нічого.
Маю прохання у майбутніх репортажах нагадати загальну довжину тунелів до початку закритого проходу. - @PavelAvdokushyn
Близько 850 метрів між 26 опорою та МЩК (Монтажно-щитова камера). - @ПетяЯцик
Монтажно-щитова камера (МЩК) буде вже за Центральною Садовою? Поблизу дороги? - @SergBogan (тобто мій не опублікований коментар)
Якщо 20 метрів блоків ЦСО (Цельно Секционная Обделка) тунелю метро зібрали за тиждень (і це без їх стяжки та зварювання), то 850 метрів до Центральної садової вулиці може бути пройдене за 850 / 20 = 43 тижні = 10,5 місяці.
До речі раніше Sergii Yershov писав що блоки ЦСО збирають по 4-6 штук на день. Якщо так, то 850 метрів ЦСО можна змонтувати за 5—6 місяців! І це у 2025 році.
Якщо монтажно-щитова камера буде до Центральої садової, а сама платфома станції Райдужна буде за Центральною садовою, то відповідно тунель змонтують ще швидше.
Не забуваємо що будівничі ще мають рити котлован та бетонувати стіни у грунті, і боротися з пливунами.
До речі. Те що 20 метрів ЦСО одразу заізолювали від вологи каже нам про те, що є намір продовжити верховий насип до устійних опор перед Центральною садовою з виходои на естакаду за цією вулицею!
Проте, аби такі роботи дали віддачу, має бути готова верхова естакади зі зїздом в тунель. А ще стане потрібен низовий зїзд з насипу ПВМП та дорога що перетне Центральну садову та вийде до тунелю, по якій зможуть підвозити потрібні конструкії.
Також, аби не наражатись на небезпеку обвалу у котлован Монтажно-щитової камери та самої станції Райдужна, потрібно повністью завершити роботи по: і верховій, і низовій естакадам, хоча б до залізничного полотна.
Я вже не кажу про повноцінну розв'язку за залізницею та повноцінну, хоча б двосмугову, дорогу до вул. Петра Вершигори з східної сторони трамвайної колії.
- @OlegSheverda
-
Киев, новый мост, Подольско—Воскресенский
Гарний проїзд в обидві боки. Щвидкість на естакаді 100 км/г! Видео без прискорень та купюр. Добре видно, наперекір злопихачам, що дорога доволі завантажена, проте без тягнучом та корків. Як і передбачали проектувальники.
-
ANTONIO production
Подільський мостовий перехід. Як виглядає тунель та які зміни маємо за місяць?!
-
Павел Авдокушин
#141. Подільський міст (Київ) в 2025 році: нові цікаві перспективи.
- ANTONIO production
Подільський мостовий перехід. Будівництво другого ''тимчасового'' з'їзду!
- Павел Авдокушин
#145. Подільський міст (Київ). Лівобережні підходи: нові стіни та насипи