Київська міська рада на засіданні 25 вересня збирається розглянути Проєкт рішення №403 (pdf) внесений київським міським головою Віталієм Кличком щодо залучення коштів міжнародних фінансових організацій для будівництва перших шести станцій нової Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену.
Про це повідомляється в порядку денному засідання на 25 вересня 2025 року
"За орієнтовними розрахунками, на реалізацію частини об'єкта – дільниця Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену в місті Києві від станції "Глибочицька" до станції "Райдужна" з відгалуженням у бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина необхідно 68 млрд грн", – йдеться в пояснювальній записці.
Для порівняння: у 2024 році Київський метрополітен уклав контракт з
групою компаній "Автострада"
на будівництво двох нових станцій Сирецько-Печерській лінії на 13,8 млрд грн. Будівницьтво починають за кошти групи компаній Автострада.
Строк виконання будівельних робіт – 30 місяців (тобто закінчити мають на початку 2027 року).
На Другому етапі заплановано здати в експлуатацію ще одну станцію метро.
А Третя, й остання, черга має стати будівництво четвертої станції та електродепо "Виноградар".
Нове рішення Київради дозволить Київській міській державній адміністрації розпочати переговори з міжнародними фінансовими організаціями щодо залучення кредиту на будівництво.
Київ також розраховує на отримання від міжнародних партнерів технічної допомоги, галузевих консультацій та проєктного моніторингу.
-
16 вересня КМДА оголосила про намір почати будівництво перших станцій нової лінії метрополітену після того, як Подільський міст добудують до Подолу.
- Майбутня Подільсько-Вигурівська лінія Київського метрополітену запланована через весь Київ – від Кільцевої дороги до житлового масиву Вигурівщина-Троєщина, але КМДА поки що говорить про одну чергу.
Вона включатиме шість станцій ("Глибочицька", "Подільська" на правому березі, "Райдужна" на лівому березі та ще три станції у конструкціях мостового переходу), зокрема дві пересадки на зелену гілку ("Лук’янівська" – "Глибочицька") та синю гілку ("Тараса Шевченка" – "Подільська"). - У майбутньому, згідно
Розпорядження КМДА №2108 від 05.10.2021 ,
лінію метро мають продовжити
- від станції "Райдужна" до Братиславської вулиці з електродепо;
- від станції "Райдужна" в напрямку Троєщини з електродепо;
- від станції "Глибочицька" до Солом'янської площі;
- та від Солом'янської площі в напрямку Кільцевої дороги з електродепо.