Для старту нової лінії метро в Києві потрібно 68 млрд грн – місто звернеться по кредит

Будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену починає набирати обрисів
Андрій Водяний
19.09.2025

Київська міська рада на засіданні 25 вересня збирається розглянути Проєкт рішення №403 (pdf) внесений київським міським головою Віталієм Кличком щодо залучення коштів міжнародних фінансових організацій для будівництва перших шести станцій нової Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену.

Про це повідомляється в порядку денному засідання на 25 вересня 2025 року

"За орієнтовними розрахунками, на реалізацію частини об'єкта – дільниця Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену в місті Києві від станції "Глибочицька" до станції "Райдужна" з відгалуженням у бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина необхідно 68 млрд грн", – йдеться в пояснювальній записці.

Для порівняння: у 2024 році Київський метрополітен уклав контракт з групою компаній "Автострада" на будівництво двох нових станцій Сирецько-Печерській лінії на 13,8 млрд грн. Будівницьтво починають за кошти групи компаній Автострада. Строк виконання будівельних робіт – 30 місяців (тобто закінчити мають на початку 2027 року).
На Другому етапі заплановано здати в експлуатацію ще одну станцію метро.
А Третя, й остання, черга має стати будівництво четвертої станції та електродепо "Виноградар".

Нове рішення Київради дозволить Київській міській державній адміністрації розпочати переговори з міжнародними фінансовими організаціями щодо залучення кредиту на будівництво.

Київ також розраховує на отримання від міжнародних партнерів технічної допомоги, галузевих консультацій та проєктного моніторингу.